.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادرات ۵۸۱ هزار تن کالا از مازندران
گمرک مازندران میزان صادرات استان در سال جاری را بیش از ۵۸۱ هزار تن کالا اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز، صادرات کالاهای غیرنفتی در ۱۱ ماهه سال جاری به ۳۶۰ میلیون و ۶۲۳ هزار دلار رسید و همچنین  طی مدت یاد شده انواع کالا به ارزش بیش از ۸۳۸ میلیون و ۴۸۳ هزار دلار نیز وارد استان شد. که به ترتیب صادرات و واردات از لحاظ ارزشی ، رشد۷ و ۲۰ درصدی، نسبت به ۱۱ماهه سال۹۵ داشته است.

اقلام عمده صادراتی گمرکات مازندران در ۱۱ماهه سال ۹۶به ترتیب فرآورده های لبنی، کالاهای صنعتی ، مواد غذایی، سیمان و مصنوعات چوبی بوده اند که سهم عمده ارزش صادرات را به خود اختصاص داده اند.

عمده صادرات گمرکات استان مازندران در این مدت به ترتیب به کشورهای عراق، فدراسیون روسیه، افغانستان، ترکمنستان و پنجمین کشور عمده طرف معامله صادراتی قزاقستان بوده است.

همچنین بیش از ۲ میلیون و ۸۱۷ هزارتن انواع کالا از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شد که نسبت به مدت مشابه در سال۹۵ از رشد ۳۵ درصدی برخودار بوده است. اقلام عمده کالاهای وارداتی به گمرکات استان مازندران به ترتیب شامل: جو، ذرت، انواع روغن ها، آهن آلات و ماشین آلات و اجزاء آن بوده است.

عمده واردات گمرکات استان مازندران به ترتیب از کشورهای فدراسیون روسیه، سوئیس، امارات، آلمان و پنجمین کشور عمده وارد کننده به گمرکات استان مازندران، کشور اسپانیا بوده است.

هم چنین در این مدت از طریق گمرکات استان مازندران ۱۰۶ هزار و ۵۵۸ تن کالا شامل انواع ورق آهن، نفت سفید، جرثقیل،کاغذ و رب گوجه به مقصد افغانستان، عراق و ترکیه ترانزیت خارجی شده است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.